پارسیس کامپیوتر
آنچه میدانیم یک قطره است،آنچه نمیدانیم یک اقیانوس،باسفربه دنیای پارسیس،جرعه ای بیشتر از اقیانوس علم بنوشیم

از اونجایی که بچه های گروه عکاسان استقبال زیادی از مراسم حضرت علی اصغر کردند، چند نمونه دیگه از عکسبرداری اونها رو منم اینجا گذاشتم...

حرم مراسم حضرت علی اصغر
طفل شیرخواره
مراسم شیرخوارگان
مظلوم علی اصغر
متعجب از شمریان
نی نی
یا حسین-یا علی اصغر

 



نظرات شما عزیزان:

mopan
ساعت16:51---7 آذر 1391
سلام خسته نباشید من مادر یکی از اون شیرخوارهایی هستم که در حرم ازش عکس انداختید در وبلاگ هرکار میکنم نمیشه عکسارو ببینم با این که عضو شدم اگر میشه راهنمایی ام کنید با تشکر
پاسخ: سلام خانومی، تشکر ... عزیز بنده دبیرشون هستم و هنرجویان تصاویر منتخبشون رو که از نظر تکنیکی خوب گرفته شده رو در اختیار من قرار می دهند و توی وبلاگ می ذارند ولی اگر تمایل داشته باشید می تونم از روی سی دی هاشون تمامی تصاویر رو براتون ارسال کنم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           

درباره وبلاگ


وبلاگ آموزشی و تشریح عملکردهای سالانه
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 192
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 208
بازدید ماه : 1580
بازدید کل : 238176
تعداد مطالب : 222
تعداد نظرات : 164
تعداد آنلاین : 1



انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس